Re: jaki LCD do 750 zł

Autor: Przemek <cemrzrxs_at_b2.cy>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 11:50:39 MET DST

Marek napisał(a):
> Było: jaki monitor crt, ale przemślałem, i pytam jaki LCD ;)
>
> Rozważam: ( dane w nawiasach: przekątna, czas reakcji, kąt widzenia
> poziom/pion, cena)
> HP L 1506 (15”, 12 ms, 130-130, 700zł)
> LG 1718S (17”, 8 ms, 160-160, 760 zł)
> Samsung 710 N (17”, 12 ms, 160-160, 699 zł)
>
> Panel będzie do zastosowań typowo biurowych, i właściwie jedyne kryterium
> to:
> 1. brak martwych/gorących pikseli. Wszystkie panele sa w klasie 2, czyli
> mogą te piksele mieć, ale wiadomo też, że są producenci, u których tych
> wadliwych pikseli po prostu nie ma...)
> [...]

Myślę, że do takich zastosowań nadaje się każdy LCD dostępny na rynku.
DVI nie potrzebujesz, więc kryterium podstawowym jest dobra regulacja
jasności oraz przekątna ekranu.
Ostatnio widziałem w Makro LCD 19" Fujitsu-Siemens w cenie poniżej
800zł. Z tego co pamiętam czas odpowiedzi deklarowany przez producenta
8ms i dość szerokie kąty. Gwarancja 36 m-cy. Może warto się zainteresować?

--
Pozdrawiam
Benito