Re: jaki LCD do 750 zł

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 14:14:08 MET DST

Marek napisał(a):
> Było: jaki monitor crt, ale przemślałem, i pytam jaki LCD ;)
>
> Rozważam: ( dane w nawiasach: przekątna, czas reakcji, kąt widzenia
> poziom/pion, cena)
> HP L 1506 (15”, 12 ms, 130-130, 700zł)
> LG 1718S (17”, 8 ms, 160-160, 760 zł)
> Samsung 710 N (17”, 12 ms, 160-160, 699 zł)

Z tych 3 które są powyżej wybrałbym Samsunga 710 N. Ostatnio zakupiłem
pewnej firmie 7 takich i żaden nie miał ani jednego wypalonego
pixela/subpixela, jak to w monitorze tej klasy i na słabej matrycy TN
nic w nim nie powala na nogi, ale jest bardzo ergonomiczny, dają dobrą
regulacje kontrastu/jasności i kąty pozwalają na dobrą prace biurową
choć napewno nie wynoszą tyle co podaje producent... :). Także polecam
tego samsugna ale wyłącznie do biura.

Co do pozostałych dwóch modeli przyznasz ze HP nie widziałem, no ale
jako że to jest 15'' to odpada... naprawde za te same pieniądze lepiej
kupić 17'', bo komfort pracy będzie dużo lepszy.
Natomiast jeśli chodzi o LG to tutaj słabo wygląda regulacja obrazu a
kolory wyglądają na bardzej wyblakłe niż w Samsungu, nie wiem z czego to
wynika bo matryca to również TN, ale być może samsung zastosował tutaj
lepsza elektronike etc.

Pozdrawiam
LUKY