Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205-62E2PL - czy warto kupić ?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 11:21:17 MET DST

Indywiduum zwane *ikselka*, w wiadomości
<1155593471.517392.313260@i42g2000cwa.googlegroups.com> wyprodukowało:

> Upatrzyłam dla córki na "po studiach" - mały, ale czy dobry ? - do
> obliczeń , pracy biurowej, internetu; kto się zna, proszę aby
> popatrzył na konfigurację i markę - czy warto kupić ?
> http://www.agito.pl/product/31344?cid=837

Jeśli ma być faktycznie mały, poręczny i lekki, to może to być dobry
wybór. Amilo PRO to nie jest serią zbytnio zaawansowana u F-S, ale i nie
najtańsza. Przy czym cenę ma co najmniej niezłą. Lepszej marki w tej
cenie raczej nie dostaniesz, trzeba by dopłacić, ale np. takie sony VAIO
z 13" ekranem to koszt około 7k.

Można by też zastanowić się nad jakimś Asusem z serii W5, ale tu już też
cena pewnie pod 6k dojdzie. Także w tej cenie trudno kupić lekki i mały...

Taniej masz Aristo z 13" (około 3700), ale nie polecam i być może
Twinheada, ale ten F-S wydaje się lepszy.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>