Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205-62E2PL - czy warto kupić ?

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 12:24:36 MET DST

ikselka napisał(a):

> Upatrzyłam dla córki na "po studiach" - mały, ale czy dobry ? - do
> obliczeń , pracy biurowej, internetu; kto się zna, proszę aby
> popatrzył na konfigurację i markę - czy warto kupić ?
> http://www.agito.pl/product/31344?cid=837

Uważam, że ten komputer jest drogi, jeśli oceniać wyposażenie i markę. Za tą
cenę można mieć nieźle wyposażonego IBM z mobilnym Radeonem, lub HP. W tym
konkretnym przypadku dużą składową ceny będzie nowy (technologicznie)
procesor. Czy ma to sens do takich zastosowań? Wątpię.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275