Re: Gwarancja na dysk

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 18:20:56 MET DST

Dnia 14.8.2006, LUKY napisał(a):

> Hehe, a ja wnioskuje że gdybym kupił dysk innej firmy to żadnych
> spekulacji, domysłów, nadzieji bym nie miał, bo gwarancja sie kończy po
> 3 latach i basta, a takto chociaż za te same pieniądze moge mieć dysk z
> gwarancją o 2 lata dłuższą, do tego jak pisałem obecne seagate'y są
> naprawde dobre... :)

Hehe, nie sposób się nie zgodzić. ;D
Nie zmienia to faktu, że gwarancja to nie wszystko. :D

Może komuś się przyda, tu jest opis postępowania jak taką gwarancję
wyegzekwować
http://mcomp.com.pl/shipping.php?typ=cms&language=&Submit=Go&idcontent=20&content=GWARANCJA%20DYSK%C3%93W%20SEAGATE

Nadal jednak nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, kto w Polsce się
tym zajmuje i czy wogóle ktoś to robi - same ogólniki, żadnych konkretów.
Na stronie Seagate jest nr na Polskę gdzie powinni takiego info udzielić
00-800-311-1238 - niestety nie mam możliwości na niego zadzwonić.

--