Dnia 14.8.2006, LUKY napisał(a):
> Hehe, a ja wnioskuje że gdybym kupił dysk innej firmy to żadnych
> spekulacji, domysłów, nadzieji bym nie miał, bo gwarancja sie kończy po
> 3 latach i basta, a takto chociaż za te same pieniądze moge mieć dysk z
> gwarancją o 2 lata dłuższą, do tego jak pisałem obecne seagate'y są
> naprawde dobre... :)
Hehe, nie sposób się nie zgodzić. ;D
Nie zmienia to faktu, że gwarancja to nie wszystko. :D
Może komuś się przyda, tu jest opis postępowania jak taką gwarancję
wyegzekwować
http://mcomp.com.pl/shipping.php?typ=cms&language=&Submit=Go&idcontent=20&content=GWARANCJA%20DYSK%C3%93W%20SEAGATE
Nadal jednak nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, kto w Polsce się
tym zajmuje i czy wogóle ktoś to robi - same ogólniki, żadnych konkretów.
Na stronie Seagate jest nr na Polskę gdzie powinni takiego info udzielić
00-800-311-1238 - niestety nie mam możliwości na niego zadzwonić.
-- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559 |__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p lReceived on Mon Aug 14 18:25:11 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 18:51:13 MET DST