Re: Gwarancja na dysk

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 17:40:38 MET DST
Message-ID: <ebq5h7$clq$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Michal Lukasik napisał(a):
> Dnia 14.8.2006, LUKY napisał(a):
>
>> Michal Lukasik napisał(a):
>>> OK. Powiedz jeszcze tylko czy w Polsce ktoś te dyski przyjmuje i odsyła do
>>> producenta, czy musisz to zrobić sam na własny koszt?
>> Na 99% mozna dysk odesłac do któregoś bezpośrednich dystrybutorów.
>
> Hehe. Wnioskuję więc, że jest conajmniej 1% szans, że jako indywidualny
> odbiorca* mogę sobie tę 5-cio letnią gwarancję o "kant d." potłuc. ;D
>

> *nie jako firma, czy hurtownia
>
>> Tak ale jak weźmiemy pod uwage że możliwe że dostaniemy nowy dysk dużo
>> pojemniejszy (napewno za te 3-5 lat bedą pojemniejsze szybsze itp), bo
>> tamtego nie dalo się naprawić, to jednak wychodzi że się opłaca.
>
> Spekulacje. Może dadzą lepszy, a może akurat znajdą taki lub podobny.
> Zdziwiłbyś się ile takiego "złomu" może przeleżakować w magazynach.
> Jedyny pewnik to fakt, że po uznaniu gwarancji na pewno na jakiś
> (niegorszy) wymienią.

Hehe, a ja wnioskuje że gdybym kupił dysk innej firmy to żadnych
spekulacji, domysłów, nadzieji bym nie miał, bo gwarancja sie kończy po
3 latach i basta, a takto chociaż za te same pieniądze moge mieć dysk z
gwarancją o 2 lata dłuższą, do tego jak pisałem obecne seagate'y są
naprawde dobre... :)
Received on Mon Aug 14 17:45:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 17:51:12 MET DST