Re: Gwarancja na dysk

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 18:19:27 MET DST

MadMan napisał(a) :

> Stawiam na to, że się rozszczelnił. Mój WD 850 MB jeszcze 5 dni temu
> ładnie działał, aczkolwiek miał badsectory.

Nie no, bez przesady. Dyski nie są hermetycznie zamknięte. Chyba,
że tamte były. Nie pamiętam. Obecnie mają filtr powietrza.
O ile pamiętam, to przestał być czytany sektor zerowy, czy błąd
zapisu albo jakoś tak. W każdym razie jak go rozebrałem po jakimś
czasie, to na jednym talerzu z jednej strony była piękna okrągła
rysa blisko środka. Jakby się obniżyła głowica.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek