Re: Gwarancja na dysk

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 17:22:54 MET DST
Message-ID: <d4w8qp24h5tc.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 14.8.2006, LUKY napisał(a):

> Michal Lukasik napisał(a):
>> OK. Powiedz jeszcze tylko czy w Polsce ktoś te dyski przyjmuje i odsyła do
>> producenta, czy musisz to zrobić sam na własny koszt?
>
> Na 99% mozna dysk odesłac do któregoś bezpośrednich dystrybutorów.

Hehe. Wnioskuję więc, że jest conajmniej 1% szans, że jako indywidualny
odbiorca* mogę sobie tę 5-cio letnią gwarancję o "kant d." potłuc. ;D

*nie jako firma, czy hurtownia

> Tak ale jak weźmiemy pod uwage że możliwe że dostaniemy nowy dysk dużo
> pojemniejszy (napewno za te 3-5 lat bedą pojemniejsze szybsze itp), bo
> tamtego nie dalo się naprawić, to jednak wychodzi że się opłaca.

Spekulacje. Może dadzą lepszy, a może akurat znajdą taki lub podobny.
Zdziwiłbyś się ile takiego "złomu" może przeleżakować w magazynach.
Jedyny pewnik to fakt, że po uznaniu gwarancji na pewno na jakiś
(niegorszy) wymienią.

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T  UIN 53883184  GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t l e n  .  p l
Received on Mon Aug 14 17:25:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 17:51:12 MET DST