Re: Reorganizacja pl.comp.pecet

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 14:58:47 MET DST

> Ja jestem za tym, żeby zostało jak jest. :)

Nie miałem złudzeń, że moja propozycja podziału grupy
zyska akceptację :) Nie mnie pierwszemu nic sensownego
nie wpadło do głowy. Zresztą odnosiłem się do wcześniejszych
dyskusji. Mnie też się wydaje, że dobrze jest jak jest i nie
ma potrzeby zmian. Ostatnio jakby mniej NTG. Na grupie piszą
bardzo sensowni i przyjaźni ludzie. Z rzadka pojawi się jakiś
osobnik wszczynający kłótnię, co na innych grupach często
niestety sie zdarza.

Pozdrawiam

--
Remek