Re: Reorganizacja pl.comp.pecet

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 08:46:11 MET DST

Remek napisał(a):

> Można by np. zrobić dwie grupy. Jedną na Pentium, drugą AMD, lub
> podział oparty na producentach płyt głównych itd.

A jak będę się zastanawiał nad zakupem nowej nagrywarki lub dysku
twardego, albo czegoś, czego jeszcze nie wymyślili, ale wymyślą? ;)
Może w takim razie zrobimy jeszcze podział na
pl.comp.sprzet.liteon/nec/pioner/lg/benq/western-digital/seagate itd.? :)
Jeśli za bardzo rozdrobnimy grupę, to będzie tak jak na alt.pl.cdr.dvd -
zadaj pytanie i czekaj dwa tygodnie aż ktoś zajrzy i zdecyduje się
odpowiedzieć. :P Ja jestem za tym, żeby zostało jak jest. :)

# /George Orwell - Rok 1984/