Samsung 193p plus- problemy :-((((((

Autor: nov <novieWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 14:54:00 MET DST

Witam serdecznie,

jestem swieżo po zakupie monitorka LCD Samsunga model 193p plus. Przy zakupie
jak i teraz nie stwierdziłem zadnych bad pixeli, nie ma ich i teraz wiec tu
jestem bardzo zadowolony, mam natomiast problem ze zle podswietlona matryca/
felerna (??)
Mianowicie przy dolnej krawedzi okolo 2-3cm cm nad jej brzegiem jest widoczny
na wyswietlaczu [zwlaszcza na bialym tle] jakby ciemniejszy pasek
(nie jest on od razu widoczny, trzeba sie przypatrzyc ale przy ustawieniu
bialego tla widac go na pierwszy rzut oka)
o szerokosci 1,5cm ciagnacy sie na calej dlugosci poziomo od lewego do prawego
boku-cos jakby matryca byla w tym miejscu zle podswietlona na calej tej
dlugosci....pomozcie czy to normalne czy mam uderzac do sklepu z reklamacja ??

Kolejny moj problem z tgym monitorem jest przy podlaczeniu go analogowym kablem
do laptopa [ chce uzyc tego samsunga jako drugi monitor] Przy podlaczeniu i
ustawieniu sterownikow i maxymalnego odswiezania na 72Hz obraz na Samsungu jest
PŁYWAJĄCY, tzn faluje jak na CRT przy małym odswiezaniu..czy jest to wina
podlaczenia analogowego ???????...chcialem zainstalowac program do ustawienia
jasnosci i innych paramrtrow [magic tune] ale niestety po zainstalowaniu nie
moge go uruchomic bo zglasza mi ze nie jest obslugiwany przez moj system(czyli
laptopa)

i tak oto mam monitor, ktorego parametrow nie moge ustalwic bo software nie da
sie zainstalowac, obraz mi faluje przy podlaczeniu do lapa a do tego mam
ciemniejszy pasek przy krawedzi , ehhhhhhhhhh ;-((((

Pomozcie drodzy forumowicze, wydalem tyle kasy i nie spodziewałem sie ze z
Samsunga moge byc niezadowolony...