Re: Reorganizacja pl.comp.pecet

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 23:36:11 MET DST

> poszczególne z tych grup będzie przeglądała o wiele mniejsza
> liczba osób niż tą jedną, a więc prawdopodobieństwo otrzymania
> wartościowej odpowiedzi w krótkim czasie zmniejszy się i to
> pewnie znacznie

Było już tutaj kilka wątków na ten temat i koronnym argumentem
przemawiającym za podziałem grupy było właśnie to co Ty uważasz
za zaletę. Chodziło o to, że rozpoczęty wątek po kilku godzinach
jest już tak daleko, że nikt już do niego nie zagląda.

Z drugiej strony nikt nie podał sensownego akceptowalnego przez
większość pomysłu na algorytm podziału grupy. Temat jest trudny
i ja też nie mam sensownego pomysłu, ale warto chyba myśleć, bo
obecnie znalezienie czegoś w archiwum graniczy z cudem. Jest po
prostu ogromne.

Można by np. zrobić dwie grupy. Jedną na Pentium, drugą AMD, lub
podział oparty na producentach płyt głównych itd.

Pozdrawiam

--
Remek