Re: Problemy z zasilaczem?

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 00:30:32 MET DST

> To już na 99% nie jest zasilacz!

Czy mógłbyś rozwinąć z czego to wnioskujesz? Chodzi o to,
że zasiałeś we mnie wątpliwości. Ja mam podobne objawy z
zawieszaniem komputera przy próbie odczytu/zapisu dyskietki od
1,5 roku. Ostatnio już w ogóle nie mogłem korzystać z FDD.
Okazało się, że na szynie 5V mam 4,6V. Po wymontowaniu dwóch
kart sieciowych PCI to napięcie podskoczyło do 4,8V i problem
zniknął. Odkurzyłem dokładnie zasilacz (przede wszystkim otwory
obudowie i wiatrak) i jak na razie jest O.K. W związku z tym
doszedłem do wniosku, że to zasilacz jest winien. Nie wspominam
już o tym, że nie powinienem dopuścić do przydławienia otworów
służących do obiegu powietrza, ale to już inna sprawa.

--
Remek