Re: Problemy z zasilaczem?

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 20:53:47 MET DST

 Po wymontowaniu dwóch
> kart sieciowych PCI to napięcie podskoczyło do 4,8V i problem
> zniknął. Odkurzyłem dokładnie zasilacz (przede wszystkim otwory
> obudowie i wiatrak) i jak na razie jest O.K. W związku z tym
> doszedłem do wniosku, że to zasilacz jest winien. Nie wspominam
> już o tym, że nie powinienem dopuścić do przydławienia otworów
> służących do obiegu powietrza, ale to już inna sprawa.
>
> --

To zdecydownaie zasilacz! Podłączyłem swój stary 230 W i wszystkie
problemy zniknęły. Na tym chodzi już od kilku dni i jest ok. Na
Codegenie to już nawet nie chce mi się system uruchomić, bo zasilacz
generuje jakieś problemy na HDD.

Stąd muszę sobie kupić jakiś nowy zasilacz. Czy ktoś może mi
jakiś dobry polecić do 100 zł??

Elminster