Podłączenie 2-óch dysków

Autor: PxxBxx <przemek_at_pxxbxx.com>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 13:06:45 MET DST

Witam! Mam płytę główną Gigabyte GAK8NF9 i dysk SAMSUNG HD160JJ SATAII.
Chciałbym dokupić drugi identyczny dysk ale nie jestem pewien czy
wszystko będzie chodziło tak jak należy bo nie potrafiłem zmusić kompa
zeby widzial na dysku wiecej niz 136GB pomimo włączania obsługi BigLBA w
  Windowsie i kombinowaniu w ustawieniach Biosu. Nie chciałbym, żeby
powtórzyło się to na drugim dysku bo to oznaczałoby stratę około 50GB z
dwóch dysków. Ma ktos pomysł jak rozwiązać ten problem? Może to nie wina
sprzętu?