Re: Adapter IDE / USB 2.0 nie dziala na USB 1.1 (?!)

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 11:47:11 MET DST

> USB bedzie caly czas podlaczone do kieszeni.
> Kieszen skonstruowana jest tak, ze najpierw lapie masa,
> a dopiero pozniej cala reszta (sygnal i napiecie razem chyba).

w ogole to dzieki za swieny pomysl :).
/hot-swap za 20zl to naprawde cos o czym marzylem :)

jest jedna rzecz, ktora mnie boli i nie daje mi spac:
- kiedy odlaczam dysk (klikam na ikonke "bezpieczne usuwanie sprzetu")
  to nie odlacza sie prad od dysku - dysk nadal chodzi :(
  a wolalbym, zeby gasl;
  no, ale kluczyk w kieszeni odlacza mi prad,
  hm.. moze zmienie go na jakis przycisk :)