Re: Creative Inspire P5800 - problem

Autor: KrissN <krissn_at_op.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 10:29:11 MET DST

paniek wrote:
> Glosniki podpiete prawidlowo, podpinane na wszelakie mozliwosci. W
> ustawieniach windowsa mam prawidlowo wybrany schemat glosnikow.
> Natomiast dziwna rzecz dzieje sie w NV mixer. Mianowicie kiedy program
> ten przeprowadza test kazdego z osobna glosnika, kazdy po kolei
> prawidlowo odtwarza szum ! Niestety kiedy test sie konczy sukcesem i mam
> mozliwosc wybrania efektow, to muzyczka juz leci tylko z dwoch :(
> Dziwne rzeczy sie dzieja z tym wynalazkiem zwanym zintegrowana
> dzwiekowka, badz glosnikami. Czasami mp3 potrafi sie samo sciszyc lub
> [...]

Z tego co piszesz wynika raczej, że głośniki są w porządku. Typowałbym
jakiś problem w Wingrozie. Być może jakiś program coś namieszał i zrobił
się bajzel (tak to już w tych OS-ach bywa). Niewykluczone, że skończy
siÄ™ to formatem.
Ja jakiś czas temu, kiedy kupowałem swój zestaw 5.1 (też Creative)
miałem wybór kupić go samego lub z kartą Audigy za dopłatą 100zł.
Wybrałem to drugie bo uznałem, że mam dość zabawy z różnymi AC97 na
płytach a i jakość dźwięku z takiej karty jest dużo lepsza. Oczywiście
teraz dźwiękówki na płytach są już dużo bardziej rozbudowane.

A co dzieje się gdy odtwarzasz film ze ścieżką AC3 5.1?