Re: Creative Inspire P5800 - problem

Autor: paniek <paniek_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 22:16:31 MET DST

KrissN napisał(a):

> Zacznij od próby z zamianą wtyczek w gniazdkach i sprawdź, czy to coś w
> zestawie albo na płycie nie padło (chociaż wątpię). Jeżeli wszystko jest
> ok, to problem oczywiście leży w ustawieniach w systemie.
> Jako środek zaradczy może pomóc odłączenie tylnich głośników
> (wyciągnięcie wtyczki przy subwooferze), co jak dobrze pamiętam powinno
> zostać wykryte przez zestaw, który zareaguje podaniem na nie sygnału z
> przednich.
> Co to środkowego, to w Wingrozie jest to normalne (u mnie na Audigy też
> tak było). O ile w sterownikach nie zrobi się żadnego czaru-maru, to
> [...]

Glosniki podpiete prawidlowo, podpinane na wszelakie mozliwosci. W
ustawieniach windowsa mam prawidlowo wybrany schemat glosnikow.
Natomiast dziwna rzecz dzieje sie w NV mixer. Mianowicie kiedy program
ten przeprowadza test kazdego z osobna glosnika, kazdy po kolei
prawidlowo odtwarza szum ! Niestety kiedy test sie konczy sukcesem i mam
mozliwosc wybrania efektow, to muzyczka juz leci tylko z dwoch :(
Dziwne rzeczy sie dzieja z tym wynalazkiem zwanym zintegrowana
dzwiekowka, badz glosnikami. Czasami mp3 potrafi sie samo sciszyc lub
slychac jakies dziwne trzaski (bardzo sporadycznie). Dodam, ze przebicia
raczej nie wchodza w gre a zasilacz mam dobrej klasy - Tagan 430. Czyzby
czekala mnie inwestycja w jakas lepsza karte dzwiekowa, czy wymiana
glosnikow ?