Podłączenie AP i domowa siec WiFi

Autor: Darek Grabowski <darek_kropka_grabowski_malpa_op_kropka_pl_at_usun.to.antyspam.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 10:32:58 MET DST

Witam!

Przeprowadziłem się do nowego mieszkania i niestety jedyny sposób w jaki
moge sobie podłączyć tam internet to droga radiowa.
Mam w domu 3 komputery i nie chciał bym prowadzić kabli sieciowych dlatego w
domu chce rozdzielać internet przez WiFi. Mam w związku z tym pytania jaki
router powinienem kupić żeby podłączyć do niego z jednej strony antene
zewnętrzną kierunkową skierowaną na dostawce internetu a z drugiej strony,
żeby ten sam router rozdzielał mi internet na 3 komputery w domu. Czy jest
to możliwe? Zastanawiałem się nad D-link DI-524, czy ten router będzie
odpowiedni? czy może polecacie jakiś inny w podobnej cenie? Zastosowanie
starego komputera jako router odpada ze względu na brak miejsca i hałas
wentylatorów.

Pozdrawiam
Darek G.