Re: Jaki streamer do serwera IBM xSeries226?

Autor: <pawa_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 18:37:36 MET DST

Chciałem usłyszeć wasze opinie na temat sprzętu, który w waszych
firmach sprawuje się najlepiej. Tape Drive 200/400 to koszt koło
9000zł więc myślę, że szkoda byłoby trafić jakiś do bani.
Jakbym chciał znać opinię na temat autoloaderów to bym zapytał o
nie. Chciałem dać jak najwięcej informacji, żeby nie trafić na
Pana Wielkiego Informatyka, który wszystko wiedział od zawsze:) i
który mi napisze, że pewnie nie wiem nawet jaki mam serwer, a biorę
się za administrowanie:):):):) Dzieki wszystkim za opowiedzi
Pozdrawiam:)

Cóż