Re: Jaki streamer do serwera IBM xSeries226?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 19:01:57 MET DST

<pawa@o2.pl> wrote in message
news:1155141455.948908.97180@m79g2000cwm.googlegroups.com...
Chciałem usłyszeć wasze opinie na temat sprzętu, który w waszych
firmach sprawuje się najlepiej. Tape Drive 200/400 to koszt koło
9000zł więc myślę, że szkoda byłoby trafić jakiś do bani.
Jakbym chciał znać opinię na temat autoloaderów to bym zapytał o
nie. Chciałem dać jak najwięcej informacji, żeby nie trafić na
Pana Wielkiego Informatyka, który wszystko wiedział od zawsze:) i
który mi napisze, że pewnie nie wiem nawet jaki mam serwer, a biorę
się za administrowanie:):):):) Dzieki wszystkim za opowiedzi
Pozdrawiam:)

PODPISUJEMY POD CYTATAMI!

wg cennika alstoru 200/400GB kosztuje ok 5000zl wiec z tymi 9000 to
przesadziles.