Re: wentylator

Autor: mm <mm_at_mm.com>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 18:33:47 MET DST

Może pasta się osadziła równomiernie na procesorze. Takie zjawisko występuje po
kilku dniach od założenia procesora, co zwiększa wydajność chłodzenia. Jednak
nigdy nie słyszałem o wentylatorach wirujących 6000. Mój wentylator obraca się
cały czas jednakowo 1250 i temperatura jest dosyć niska. 57 stopni przy pełnym
obciążeniu pentium 4 2,8 GHz przy temperaturze otoczenia 30. Zachodzi możliwość że
zestaw chłodzący i pasta są nieprawidłowo zamontowane.