Re: Komp do 2700zł - jaka platforma ?

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 10:49:11 MET DST

> x800 to karta ze starej technologii, nie wspiera nowych shaderów,
pixelów,
> hdrów i innych fiku miku, z których coraz więcej gier korzysta. Zatem
jeśli
> musi być już ati to szukaj czegoś z serii 1xxx ... 1600, 1800, 1900 ...
ale
> ostrzegam, że na dziś nie dostaniesz tak samo wydajnej karty od ati co od
> nvidii w przedziale 500-700zł
>
> bajtucha

patrzylem, w gre wchodzi tylko x1600pro albo x1600xt, ale jak pisalem to dla
siostry, a jej fiku miku nie sa potrzebne i gto2 spokojnie wystarczy a nawet
za dobra bedzie, no ale wlasnie sie tak gryze miedzy x1600 a x800gto2 i
trudny wybor jest, dla siebie to bym dozbieral na co lepszego, ale jej
mysle, ze jedna z tych kart wystarczy, jeszcze popatrze na te gf, ostetniego
gf to mialem gf4 mx 420 i na tym poziomie zakonczylem przygode z gf, chociaz
nie wiem czy tak zakonczylem bo w pokoju obok caly czas chodzi komp z ta
wlasnie karta ;)