POMOCY ! Odzyskanie Danych

Autor: g3liat <ak_kr_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 10:49:16 MET DST

Witam,
Proszę o pomoc w odzyskaniu danych z dysku.

Dysk jest podzielony na 3 partycje w tym środkowa działa natomiast 1
i 3 nie można odtworzyć. Probowałem pod windowsem(dos) chkdsk,
scandisk, fdisk /mbr i nic. Próbowałem również pod DiscDoktorem
Nortona i tam również dwie partycne są niewidoczne wiec nie można
zrobiść na nich rzadnych operacji.

Czy są jakieś programy do odzyskiwania danych, ewentualnie inne
sposoby na wydobycie danych z tych partycji. Są tam ważne dla mnie
dokumenty no i przede wszystkim rodzinne ZDJĘCIA !!!

Proszę o pomoc