Re: Komp do 2700zł - jaka platforma ?

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 10:44:22 MET DST

> przyzwyczajenie do ati, ja mam radka 9600xt, ale czesto uzywam taty kompa
> x800gto i super karta jest, wiec mysle, ze gto2 powinna byc lepsza, ale
> ogolnie patrze na ati bo w gf nie siedze i sie nie znam, dlatego dobrze,
> ze
> napisales o tej karcie, moze jeszcze ktos cos napisze o ati i o gf i osoba
> piszaca glowny post bedzie miala do wyboru do koloru :))

 x800 to karta ze starej technologii, nie wspiera nowych shaderów, pixelów,
hdrów i innych fiku miku, z których coraz więcej gier korzysta. Zatem jeśli
musi być już ati to szukaj czegoś z serii 1xxx ... 1600, 1800, 1900 ... ale
ostrzegam, że na dziś nie dostaniesz tak samo wydajnej karty od ati co od
nvidii w przedziale 500-700zł

bajtucha