Re: jak sie ma radeon 9800 pro do feel'a 300w..

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 10:19:22 MET DST

> Sprzedawca od ktorego karte kupilem powiedzial ze mial GTF 350W i
> wszystko ladnie smigalo z bardzo mocnym sprzetem , u kolegi no name 350
> karta chodzila jak ta lala... takze skad takie drakonskie wymagania ?
> zreszta zobacz na moja konfiguracje praktycznie nic tam nie mam :P

Modecom GT(F) i Modecom Feel to dwie zupelnie rozne konstrukcje
zupelnie roznych producentow z zupelnie roznych polek.

> Modecom Feel 350ATX PFC
> http://extrapc.pl/podzespoly/opis.php?k=90&id=19594&company=
> taki moge kupic ? chyba pojdzie smialo ?

CHYBA pojdzie smialo. CHYBA nawet nie bedzie smierdzialo... ;)

Pozdrawienia dla wszystkich zyjacych na krawedzi.
Ah... ten zastrzyk adrenaliny przy kazdym wlaczeniu kompa...
Ten dreszczyk emocji... Ahhh.....

;) Oczywiscie koloryzuje. :)

Feel'e nie sa AZ TAK zle. Trzymaja napiecia, nie sa zbyt glosne,
a przede wszystkim - nie slyszalem, zeby jakis wybuchajac pociagnal
za soba plyte glowna (co bylo domena Megabajtow na przyklad).

Niemniej za niewiele wieksze pieniadze da sie znalezc cos z wyzszej polki.

Vituniu.