Re: jak sie ma radeon 9800 pro do feel'a 300w..

Autor: Voodoo <v.o.o.d.o.o_at_poczta.fm>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 09:51:37 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Bez przesady: z czym do ludzi? Feela pomine milczeniem, ale nawet normalny
> modecom GT[F] przy 300W [powiedzmy ze w miare realnych] i tylko 15A na
> linii +12V nie da rady R9800PRO.

Sprzedawca od ktorego karte kupilem powiedzial ze mial GTF 350W i
wszystko ladnie smigalo z bardzo mocnym sprzetem , u kolegi no name 350
karta chodzila jak ta lala... takze skad takie drakonskie wymagania ?
zreszta zobacz na moja konfiguracje praktycznie nic tam nie mam :P

Modecom Feel 350ATX PFC

http://extrapc.pl/podzespoly/opis.php?k=90&id=19594&company=

taki moge kupic ? chyba pojdzie smialo ?