Re: Monitor Samsung 193P+ czy moze cos innego.

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 10:20:49 MET DST

> To mnie lekko zagiales,

pisz pod cytatem bardzo proszę

w takim razie moge spokojne zakupic Belinee 10
> 20 30W.
> Jednak Samsung a Belinea ... teraz to mam dylemat :/
> Co do Philipsa to ma on reakce =16m/s, wole cos na poziomie 8 lub 6.

hej, hej ... nie wiem gdzie to wyczytałeś... matryca jest ta sama co w
belinei z reakcją 8, tylko jest to jakaś nowsza wersja o podwyższonym
kontraście
to jest ten produkt: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=30232
tylko nie wierz w "class 1" ... monitor jest w drugiej klasie iso

wydaje mi się, że philips nieco lepiej wygląda wizualnie ... ale to
oczywiście kwestia gustu

bajtucha