Re: jak sie ma radeon 9800 pro do feel'a 300w..

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 03:16:16 MET DST

maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> wrote:

> Jeśli to Modecom Feel (z nalepką Modecoma-a) to napewno starczy, jeśli
> zwykły Feel (bez nalepki) na 99% też. Tu jest jego opis/testy:

Bez przesady: z czym do ludzi? Feela pomine milczeniem, ale nawet normalny
modecom GT[F] przy 300W [powiedzmy ze w miare realnych] i tylko 15A na
linii +12V nie da rady R9800PRO. Ta karta to smok zasilany przez molexa
wlasnie z 12V, a przecez poza nia trzeba tym napieciem zailac jeszcze
napedy i zazwyczaj CPU [w starszych plytach z 5V] - przy marnych 15A nie
ma szans na stabilna prace. Duzo porzadniejszy Hiper 350W starszego typu
[nacisk na mocna linie 5V z tylko 16A na 12V wieszal mi sie przy R9800 PRO
na potege, z innymi kartami graficznymi bylo OK. Po zmianie na zasilacz z
podwojna linia 12V max 34A problem ustal jak reka odjal]. Dla tej karty
zalecana jest linia 12V na poziomie wlasnie ~30-35A przy obciazeniu
maksymalnym i ze wzgledu na inne urzadzenia raczej juz w standardzie ATX
2.x z rozbiciem na 2 niezalezne linie 12V.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl