Re: Dziwna p³yta, myszka czy co?

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 18:29:00 MET DST

Tomaszek wrote:
> Saper/nolin11 napisa³(a):
>
> No wiesz, ale jak kto¶ siê nie chce z dosem rozstaæ tak jak.np ja:-) to
> u¿ywa wynalazków typu Dos Box, albo jeszcze bardziej perwersyjnie: ca³y
> system pod VMWare:-) Tak tylko zapyta³em:-)

> A to w takim razie dupa:-(

> Niby nie powinno mieæ nic wspólnego, ale wy³±cz opcjê: "Power UP by PS/2
> mouse" i "Power UP byc PS/2 Keyboard" w biosie(zak³adka Power - tak
> pokazuje manual)

W³a¶nie wy³±czy³êm....
XP sie botuje... - reset (nie wiem czemu ale czsami sie przycina na
bootowaniu, najczê¶cie po soft-resecie :/ ,na pocz±tku zauwarzy³êm ¿e win±
by³o Cool'n'Quiet (xp sie przywiesza³ na boocie) jak wy³±czy³êm chodzi
dobrze prócz tych czasami zgonów).
XP sie uruchoimi³ - dalej zgon.

ps. Na razie niech pochodzi z miesi±c (jak pochodzi :/ ) - jak mu teraz
wysi±dzie to chyba mu poradze sprzedaæ t± p³ytê ,a kupiæ mo¿e jakiego
gigabyte'a albo abit'a (pewnie nawet msi/ecs by³ by lepszy)
ps2. p³yta kupiona w incom'mie :/ , wróci³a z serwisu ze zdart± nalepk± z
biosu (chyba tylko sflashowali bios i odes³ali) ,a najlepsze ¿e posz³± w
oryginalnym pudle z inst i cd ,a wróci³a zawiniêta w folie b±belkow± i worek
(i szarym (br±zowym :-) ) kartonowym pude³ku)