Re: Czy warto tak rzezbic?

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 18:45:01 MET DST

Tomek wrote:
> Witam
>
> Potrzebuje kupic nowy dysk do plyty ktora nie obsluguje Serial ATA i mam
> takie pytanie:
>
> Czy warto kupic kontroler SATA (jakies 80zl) i dysk SATA czy pozostac
> przy ATA?

Niestety nie doradze ci czy kupić czy nie, ja kupiłęm kontroler sata na
sil3112 firmy Unitek (najtańszy) i wprawdzie podczas instalacji winxp na nim
(z dyskietką ze ster którą trzeba sobie zrobić i podczas instalki wybrać mu
obydwa systemy sterownika) w menadzerze urządzeń wyświetla mi z blędem
kontroler ale działa :) i do tego mam dysk sata2 (w trybie sata1) Seagate
250Gb. Ja zauważyłem "kopa" jakiego dostał komp w porównaniu do ata100 na
tym dysku :) (poprzednio seagate 60gb seria U10- nieśmiertelna :D ).

Saper/nolin11
mejl:nolin11_USUN_to@interia.pl
gg:4476700 skype:saper_2
Delphi 7 PE & Bascom & C & PHP4 + Apache2 + SSL + MySQL = Rulllezz :D:D