Re: Dziwna p³yta, myszka czy co?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 13:02:06 MET DST

Saper/nolin11 napisa³(a):
> Na pewno ¿adnego dosu bo w xp ju¿ go nie ma :) (wiem ¿e zosta³a tylko
> namiastka)

No wiesz, ale jak kto¶ siê nie chce z dosem rozstaæ tak jak.np ja:-) to
u¿ywa wynalazków typu Dos Box, albo jeszcze bardziej perwersyjnie: ca³y
system pod VMWare:-) Tak tylko zapyta³em:-)

> Hmmm, dyskietka zawiera "hook"a na klawiaturê do obs³ugi funkcji multimed.

A to w takim razie dupa:-(

> Null na temat ps/2 w biosie

Niby nie powinno mieæ nic wspólnego, ale wy³±cz opcjê: "Power UP by PS/2
mouse" i "Power UP byc PS/2 Keyboard" w biosie(zak³adka Power - tak
pokazuje manual)

Tomaszek