Re: Samozapłon dysku Maxtor i moje przygody z serwisem w firmie Pronox w Katowicach -reality story

Autor: Arek B. <arek75_at_onet.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 22:34:26 MET DST
Message-ID: <ebashb$ge7$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Paweł Cern napisał(a):

> proponuję zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumentów.

Proponuję od razu oddać sprawę do sądu powszechnego. RPK też tak zaleci
po postraszeniu serwisu. Każdy prawnik od tych spraw wie, że Rzecznik
może co najwyżej postraszyć. Coś w stylu blefowania, a potem modlenia
się żeby serwis się sfrajerował i uległ. Klient, który miał takie
przygody i zaszedł tak daleko też się o tym gorzko dowie.
Received on Tue Aug 8 22:35:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Aug 2006 - 22:51:06 MET DST