Re: Samozapłon dysku Maxtor i moje przygody z serwisem w firmie Pronox w Katowicach -reality story

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 22:15:18 MET DST
Message-ID: <b4065$44d8f0d4$3eb3255a$31836@news.chello.pl>

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:ebaqbp$mbf$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "Tonny" <antszabl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:ebanmk$nof$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Jaki masz zasilacz ? Czemu ślesz na wiele grup ? Przecież serwis Ci nigdy
> nie uzna spalonego sprzętu (chyba, że to zasilacz z filtrami).

Typowe rozumowanie człowieka który nie ma pojęcia o elektronice. Przecież
pewne elementy mogą ulec spaleniu (widocznemu lub nie) na skutek uszkodzenia
się innych elementów, nawet w tym samym podzespole. Takie zachowanie
"serwisu" bez konsultacji z producentem jest nieuzasadnione. Poszkodowanemu
proponuję zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumentów. Dowodem samoistnej,
wewnętrznej usterki dysku może być fakt że pozostałe komponenty komputera
przeżyły i mają się dobrze.

Paweł
Received on Tue Aug 8 22:20:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Aug 2006 - 22:51:06 MET DST