Re: Samozapłon dysku Maxtor i moje przygody z serwisem w firmie Pronox w Katowicach -reality story

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 22:43:36 MET DST
Message-ID: <3325$44d8f777$3eb3255a$669@news.chello.pl>

> Proponuję od razu oddać sprawę do sądu powszechnego. RPK też tak zaleci po
> postraszeniu serwisu. Każdy prawnik od tych spraw wie, że Rzecznik może co
> najwyżej postraszyć. Coś w stylu blefowania, a potem modlenia się żeby
> serwis się sfrajerował i uległ. Klient, który miał takie przygody i
> zaszedł tak daleko też się o tym gorzko dowie.

W sumie słusznie. Jak serwis oprócz wymiany dysku będzie musiał jeszcze
pokryć wielokrotnie wyższe koszty sprawy sądowej to byćmoże przestanie na
przyszłość cwaniakować.
Received on Tue Aug 8 22:45:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Aug 2006 - 22:51:06 MET DST