Re: Czy warto tak rzezbic?

Autor: Szczepan Majdański <majdan_at_fr.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 18:58:20 MET DST

> Potrzebuje kupic nowy dysk do plyty ktora nie obsluguje Serial ATA i mam
> takie pytanie:
> Czy warto kupic kontroler SATA (jakies 80zl) i dysk SATA czy pozostac przy
> ATA?

mam ten sam problem;
tylko ze 'prawie' kupile dysk sata nie patrzac czy mam to naplycie
okazalo sie ze musi byc kontroler ale doszedlem do wniosku ze warto bo
bedzie przyszlosciowo aceny miedzy EIDE sa podobne
w nowej plycie [jak juz stara wymienisz] rowneiz mozesz zalozyc kontroler
SATA pod PCI wtedy bedziesz mial o jedno gniazdo na plycie wiecej
ja mialem trzy rozwiazania;
- wraz z dyskiem wymienic plyte [koszty]
- kupic kontroler [mniejsze koszty ale moze rowniez posluzyc za rok przy
wymianie na nowa plyte]
- jednak zamwoic dysk EIDE