Re: Laptop - ukryta partycja

Autor: Jelcyn <rzjelcyn_at_op.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 10:48:20 MET DST

> Aha, podaj deskryptor tej partycji, czy to aby jest na pewno FAT16 jak
> sugerujesz (hexa 06/0E bądź 16/1E), a nie FAT32 (hexa 0B lub 0C ew.
> 1B/1C). Zresztą, nie wiem czy to właściwie ma jakiekolwiek znaczenie, bo
> to w jaki sposób partycja została oznaczona w tabeli partycji
> niekoniecznie musi mieć cokolwiek wspólnego z systemem plików na niej.

PartitionMagic pokazuje partycje jako FAT (chyba FAT16 gdyz FAT32 pokazuje
jako FAT32, a FAT12 to tylko w dyskietkach jest).

Deskryptor partycji to 12 (hex).

Pytanie: partycja FAT16 moze miec max 2GB, pliki na tej dziwnej partycji
zajmuja 2.3 GB a partycja ma okolo 6GB. Czy zmniejszenie rozmiaru tej
partycji nie spowoduje jakis problemow??

Jako ciekawostke powiem, ze windows jej nie widzi a partycja nie jest
"ukryta"

--
Jelcyn
rzjelcyn@op.pl