Re: Problem z odczytem plyty w kompie.

Autor: Radek <radlop_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 20:13:37 MET DST

- Plyta jest minusowa
- Jest to plyta R (jednokrotnego zapisu)
- Marka plyty to szajs OMEGA
-Maksymalnie mozna ja nagrac 4x
-Ja chyba wlasnie z taka sama predkoscia napewno nie wiecej moze mniej
-Plyte utworzylem w programie Nero poprzez ustawienie DVD-ROM w kreatorze
nagrywania wszystkie ustawienia domyslne. Nagrywalem tak jak setki innych
dzialajacych plyt.
-Tak nie daje sie w niej odtworzyc
-LG GSA-4120B nie czytal jej a teraz mam GSA-H10N i to samo. Nie czyta