Re: Problem z odczytem plyty w kompie.

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 19:43:21 MET DST

Radek napisał(a):
> Pisze od nowa bo widze ze post odchodzi w niepamiec i juz go pewnie nikt
> nie czyta.
> Witam.
> Mam nagrana przez siebie plyte DVD z 5 filmami DivX. Probelm w tym ze
> zaden DVD-ROM ani nagrywarka komputerowa nie chce tej plyty czytac.
> Mieli ja z 6 minut po wlozeniu i w koncu stwierdza ze plyty nie ma.
> Jednakze ta plyta idealnie dziala na odtwarzaczach DVD stacjonarnych.
> Dlaczego wiec nie chodzi na czytnikach komputerowuch? Chcialbym ja
> skopiowac spowrotem na kompa i nie moge co robic i dlaczego tak sie dzieje?

  - A napisz jaka to płyta + czy -
  - R czy RW ?
  - jaka marka?
  - z jaką prędkością maksymalną można tą płytkę nagrać?
  - z jaką prędkością Ty ją nagrałeś?
  - jaki nadałeś typ księgi(book type)?
  - czy płyta nie daje się odtworzyć również w nagrywarce, w której
została nagrana?
  - jaką masz nagrywarkę(zarówno marka jak i model)?

Tomaszek