Re: Problem z odczytem plyty w kompie.

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 20:48:56 MET DST

Radek napisał(a):
> - Plyta jest minusowa
> - Jest to plyta R (jednokrotnego zapisu)
> - Marka plyty to szajs OMEGA
> -Maksymalnie mozna ja nagrac 4x
> -Ja chyba wlasnie z taka sama predkoscia napewno nie wiecej moze mniej

No to nie za dobrze, nie powinno się nagrywać z maksymalną dostępną
prędkością, bo często(zwłaszcza na szajsowatych płytach) takiej płytki
nie daje się odczytać

> -Plyte utworzylem w programie Nero poprzez ustawienie DVD-ROM w
> kreatorze nagrywania wszystkie ustawienia domyslne. Nagrywalem tak jak
> setki innych dzialajacych plyt.

Czyli jak nic nie zmieniałeś do typ księgi powinien być: DVD-ROM.Jak
nagrywało obszary Lead In i Lead Out to płyta "nie przycięła się" albo
nie działo się nic podejrzanego podczas nagrywania tych obszarów?

Tomaszek