Re: Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 17:47:18 MET DST

Michal Bien napisał(a):
> Albo troche koloryzujesz albo _BARDZO_ Ci sie dziwie, ze dajesz sie
> tak traktowac. Po pierwszym takim tekscie gnojek powinien dostac ostra
> reprymende i powinnines zostawic go z rozbebeszonym komputerem z karta
> graficzna na biurku, nawet jesli to dziecko znajomych.

Ja po prostu jestem dobry człowiek i wszystkim pomagam:-( nie jest to
modne ani opłacalne, ale taki już jestem dziwny:-( Ale kopa dostał:-P

> Bez przesady: to akurat bylo nieuniknione - Internet w naturalny
> sposob zastapil fidonet: jest o wiele bardziej fukcjonalny. I chyba nikt za
> bardzo nie placze za drogim i denerwujacym wdzwanieaniem sie do
> poszczegolnych BBSow, nie znam ani jednej osoby teskniacej za
> najpopularniejsza Maloka BBS i jej wlascicielem Stanem Tyminskim ze slynna
> "czarna] teczka", choc w IV RP Kartoflanej festiwal teczek ma swoich
> wielbicieli.

No tak, tylko że internet stał się kolorowym bilboardem, np.FTP umiera
bo jest za trudne w obsłudze, jak patrzę na tych ludzi co ledwo umieją
przeglądarką WWW obsługiwać, to jakikolwiek klient FTP byłby już
faktycznie zbyt trudny :-/ Głąby jedne.Moim zdaniem powinien być na
komputer taki egzamin jak na prawo jazdy, ale zaraz mnie faszystą nazwą;-)

> Tu juz uzgodnilismy: praktycznie nie ma prasy ogolnokomputerowej na
> przyzwoitym poziomie dla srednio zaawansowanego hobbysty. Z tym ze Bajtek
> [czy nawet wspominany przez graczy TS czy SS, ktorych szczeniackiego stylu
> nawet wtedy nie trawilem] bardziej dzialaja przez sentyment. Dzis rzucilem
> okiem na numery PC Kuriera i Entera z poczatku 1991 r: w obecnych czasch
> nikt by tego nie kupil, widac powierzchownosc i drobne potkniecia
> merytoryczne itp.

No, wtedy były drobne potknięcia, teraz to już są giganty:-/

  Po prostu Internet i serwisy tematyczne jest dzis glownym
> zrodlem informacji, a popularna prasa komputerowa nastawiona jest raczej na
> poczatkujacych. Ale nie ukrywam ze _WSPOLCZESNE_ pismo w stylu dawnego
> Komputera milo byloby poczytac od czasu do czasu [za Bajtkiem nie tesknie].

Ja bym prenumeratę zamówił:-)

Tomaszek