Re: Radeon 9800 PRO - opinie

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 03:45:28 MET DST

Szczepan Majdański napisał(a):
> chce kupic jakas karte graficzna na agp
> nie stac mnie nawydawanie niewiadomo ile
> wyborpadl na 9800 pr

Jesli masz na mysli 9800 pro z allegro, produkcja msi for medion, to
bardzo fajna karta... tyle ze chlodzenie trzeba jej wymienic od razu, bo
nie dosc ze glosne, to jest bardzo slabe i karta pracuje na granicy
przegrzania. Da sie pograc we wszystko w zasadzie, karta ma 8 potokow, z
dobrym chlodzeniem da sie nawet sporo ja podkrecic...
Licz sie rowniez z koniecznoscia solidnego zasilacza - jesli masz jakies
badziewie (feel/codegen/tracer/megabajt) to beda restarty i zwisy przy
odpalaniu gier.