Re: Internet radiowy, dzielenie komputerów

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 03:01:23 MET DST

> Nam nadzieje ze Cie nie urazilem

No problem.

> ilosc komputerow w tym samym
domu praktycznie nie przeklada sie na obciazenie lacza

To co pisałem wynika po części z mojej wiedzy ogólnej,
a po części z tłumaczeń dostawców. Na ile jest to prawda,
a na ile "zasłona dymna" trudno powiedzieć, sam nie jestem
dostawcą, więc nie wiem. Pewnie jak zwykle prawda leży
pośrodku. Ja mam radiówkę od dostawcy, który nie stosuje
żadnych ograniczeń (np. typu TTL1) i pozwala dzielić łącze
w ramach jednego lokalu.

Pozdrawiam

--
Remek