Re: Radeon 9800 PRO - opinie

Autor: joker <_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 10:17:03 MET DST

Sun, 6 Aug 2006 21:52:58 +0200, na pl.comp.pecet, Szczepan Majdański
napisał(a):

> chce kupic jakas karte graficzna na agp
> nie stac mnie nawydawanie niewiadomo ile
> wyborpadl na 9800 pr
> chce troche pograc w nowe gry
>
> interesuje mnie zakup tej karty 128ram i 256 bit szyna

Przede wszystkifm upewnij się że to NAPEWNO wersja PRO (256-bitowy ram).
Druga sprawa to dobre chłodzenie i obieg powietrza w obudowie bo karta
mocno się grzeje - radiatorki na pamięci polecane.
W przypadku stosowania Arctic coolera uważaj by był dobrze założony i nie
za mocno przykręcony by nie wygiąć laminatu i nie uszkodzić rdzenia oraz
zapewnij nawiew na kartę bo pamięci wtedy nie są wcale chłodzone i możesz
je popalić. A wogóle jako chłodzenie bierz coś w stylu wiatraczków
Pentagrama czy Zalmanna.
Nie wybieraj Mediona tylko Sapphire. Jest stabilniejszy i lepiej się kręci.
Zasilacz oczywiście musi mieć mocniejszą linię 12V bo karta ciągnie z tej
linii zasilanie.
Poza tym odpalisz na niej także nowe tytuły o ile nie będziesz szalał z
najwyższymi rozdzielczościami i AA.

--
Zbytni optymizm jest często wynikiem niewiedzy