Re: Radeon 9800 PRO - opinie

Autor: tttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 21:59:39 MET DST

Szczepan Majdański wrote:
> chce kupic jakas karte graficzna na agp
> nie stac mnie nawydawanie niewiadomo ile
> wyborpadl na 9800 pr
> chce troche pograc w nowe gry
>
> interesuje mnie zakup tej karty 128ram i 256 bit szyna
>
> jakie sa Wasze opinie nt. tej karty

jesli ta karta ma 8potokow, a nie jestem pewien bo nie chce mi sie
sprawdzac, to jeszcze w cos tam pociupiesz ale do najszybszych jak na owe
czasy ona nie nalezy, osobiscie mialem 9500 modowana na 8potokow i przy 2ghz
procu i 1gb ram dalo sie pograc w NFSMW w full detail

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/