Re: streamer i kasetka DAT

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 17:16:12 MET DST

On Sun, 06 Aug 2006 21:40:54 +0200, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:

>Ale chyba nie trzeba jakiegoś specjalnie mocnego sprzętu, żeby wyciągnąć
>pełny transfer takiego streamera? ;)

te streamery chodzily dokladnie tak samo na DX33 i na wypasionej (na
tamte czasy) stacji SGI.

>A jak właściwie taki streamer jest widziany przez system? Jako napęd,
>który można przeglądać przez "Mój Komputer" albo zamontować w określonym
>katalogu pod Linuksem, czy też jest widoczny jako urządzenie, ale dostęp
>do niego jest możliwy jedynie przez dedykowany program?

nie, jest widziany tylko przez software, ale sa programy, ktore
potrafia widziec taki drive w systemie jako cos w rodzaju dysk twardy
tylko do odczytu. nawet uzywalem kiedys czegos takiego, bodajze ze
stajni seagate'a. niby dzialalo, ale z jakis powodow wolalem normalny
program do backupu. <rs>