Re: Test: Core 2 Extreme vs. Athlon 64 FX-62

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 19:22:38 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:ui1tdyh03c5a$.6jb5jqcfs9yg$.dlg@40tude.net...

> Po zabawie core 2 duo extreme X6800 stwierdzam, że w
> zastosowaniach typu gry nie ma róznicy między dobrze wykręconym A64 takim
> jak mam w sig-u a X6800. No przynajmniej nie na 7900GTX.

W wyższych rozdzielczościach oba procesory hamuje karta grafiki. Przeprowadź
benchmarki w 640x480 (lub wymień kartę na odpowiednio szybką, taką aby nie
była hamulcem dla CPU w wyższych rozdziałkach) i od razu różnica się
zwiekszy.

> Tym bardziej że core 2 duo do tanich CPU nie należy.

Będą Celerony na rdzeniu Conroe ? I wogóle jak wygląda przyszłość C2D ? Są
planowane 4-rdzeniowce ? Chipsety pod DDR-3 ?