Re: Samsung SyncMaster 755dfx a rozdzielczość

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 18:42:09 MET DST

Użytkownik "quong" <not_avaible@for.custom.person.pl> napisał w wiadomości
news:eb498r$klo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam pytanie. Posiadam monitor Samsung SyncMaster 755dfx i kartę
> graficzną Radeon 9550. Obecnie korzystam z rozdzielczosci 1024x756 32
> bit i odswieżaniem ekranu 85Hz.
>
> Chciałem zapytać czy mogę zmienić rozdzielczość do 1280x1024 a przy tym
> maksymalna awrtosc odswiezania do wyboru jest 75Hz. Lubie kiedy wszytko
> na ekranie jest małe i daje poczucie, ze mieści się na nim wiecej. Czy
> taki zabieg bedzie niezdrowy dla mojej karty i monitora? Czy raczej
> powinienem zostac przy obecnych ustawieniach?

> [...]

Zainstaluj program Powerstrip. Przy pierwszym uruchomieniu powinien
wyświetlić komunikat że aktualne, dopuszczalne częstotliwości odświeżania są
zaniżone i czy ma to poprawić. Kliknij na "Yes" i w 1280x1024 maksymalna
częstotliwość odświeżania powinna ci podskoczyć z 75Hz na 85Hz. Jeśli nie ma
zniekształceń w obrazie to zostaw te 85Hz (choc skróci to nieco żywotność
kineskopu). Analogicznie będzie w innych rozdzielczościach. Powerstripa
możesz odinstalować, uaktualnione wpisy zostaną.