Re: problem z karta ATI RADEON 9550

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 18:48:35 MET DST

Użytkownik <mefmund@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1154877864.921462.176680@b28g2000cwb.googlegroups.com...
> Witam,
> Mam nowiotenka karte radeona 9550 i mam problem z jej dzialaniem.
> Podczas uruchamiania systemu windows xp powstaja roznokolorowe smugi za
>
> myszka, keski pionowe i poziome na calym monitorze, problem z barwami
> lub calkowicie czarny ekran (czasami wystepuje pare problemow na raz, a
>
> czasem pojedynczo. Co wlaczenie komputera). Po chwili komputer sam sie
> restartuje. Oddalem juz karte na gwarancje i okazalo sie, ze jest
> sprawna, nawet dali mi nowa. Posiadam plyte glowna KT 600-A. Na innym
> [...]

Wyłącz w biosie opcję "Fast Writes" i przełącz "AGP Mode" na najniższy
dostępny. Sprawdź kartę na innych sterownikach. Uaktualnij bios płyty głównj
na najnowszy dostępny.
Czy jak wejdziesz do biosu to też są takie zniekształcenia ? Jeśli tak to
nie jest to sprawa związana z Windows / sterownikami. Albo niech ci znów
wymienią, ale na 9550-kę innej firmy.