Samsung SyncMaster 755dfx a rozdzielczość

Autor: quong <not_avaible_at_for.custom.person.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 10:26:46 MET DST

Witam
Mam pytanie. Posiadam monitor Samsung SyncMaster 755dfx i kartę
graficzną Radeon 9550. Obecnie korzystam z rozdzielczosci 1024x756 32
bit i odswieżaniem ekranu 85Hz.

Chciałem zapytać czy mogę zmienić rozdzielczość do 1280x1024 a przy tym
maksymalna awrtosc odswiezania do wyboru jest 75Hz. Lubie kiedy wszytko
na ekranie jest małe i daje poczucie, ze mieści się na nim wiecej. Czy
taki zabieg bedzie niezdrowy dla mojej karty i monitora? Czy raczej
powinienem zostac przy obecnych ustawieniach?

Wiem ze istnieje tez cos takiego, jak rozdzielczosc dla obiektow
(standardowo jest ustawione 96dpi) ale to nie zawsze daje porządane
rezultaty.

--
Pozdrawiam
Qu.